Sunday, November 3, 2019

Executive Director Tupperware Terbaru dalam Team Power

Assalammualaikum
Dan Salam sejahtera semua.



Kali ini pakcik nak menceritakan tentang seorang suri rumah yang pakcik kagum dengan kehebatannya.. mampu membina legasi dalam Tupperware dengan lebih 20 orang Director dalam Team nyer..

Inilah dia Yunaizah Yunus yang menetap di seremban dan merupakan suri rumah sepenuh masa yang mempunyai 3 orang cahaya mata.

Pakcik mengenali yunaizah melalui effa dan juga Jumaah yang merupakan upline yang membawanya masuk kedalam dunia Tupperware ini. Dengan sikap tak kenal putus asa, yus membuka peluang kepada banyak peluang menjana pendapatan dan memiliki Tupperware dengan melalui KUTU Tupperware.

Yus mampunyai ramai pengikut yang terdiri dari suri rumah juga dan kawasan jajahannya merangkumi di seremban, selangor, johor, sabah dan sarawak..

Pada bulan jun 2019, jun berjaya rank up sebagai AED Associate Executive Director yang mana mempunyai sales selama 2 bulan iaitu RM150. Dan bulan disember yus akan muncul sebagai ED yang mana jawatan ke 3 tertinggi selepas EPD, PD dan SED.

Purata gaji untuk orang yang menjadi ED adalah RM10k sebulan dan inilah yang dikatakan seorang usahawan yang sabar menanti dan berusaha. Pastikan menemui kejayaan.

Banyak kejayaan yus terima dan award yang diterima dan prestasi yang membanggakan ini akan juga memberikan kelayakan kepada yus menerima kereta percuma..
Untuk yang nak daftar keahlian Tupperware.

Pakcik ada special GIFT bulan NOVEMBER yang cukup WOWWW..

Jom sertai Team Pakcik = TEAM POWER.. untuk sama sama kita mengubah nasib keluarga anda dan mencipta pendapatan dari peluang ini dan seterusnya sapat mencapai impian anda..

Click dibawah ini ya

www.wasap.my/60123993947/sertai+team+Tupperware+pakcik

www.wasap.my/60123993947/sertai+team+Tupperware+pakcik

www.wasap.my/60123993947/sertai+team+Tupperware+pakcik

#TupperwareTeamPower
#tupperwarepromo












No comments:

Post a Comment