Thursday, November 7, 2019

LELAKI juga mampu lakukan bisnes yang di kuasai wanita. Hairul menyeru ramai lelaki sertai Team nya

Assalammualaikum..

Malam ini pakcik dapat 1 kisah sari seorang yang bagi pakcik dia ada kegigihan yang tersendiri. Bangkit dengan semangat baru dan meneroka strategi yang lebih beri impak. Kini hairul yang pakcik kenal ini mengorak langkah melebarkan sayap di MELAKA. Hairul sangat komited untuk mencipta kejutan denganembuat come back setelah dahulu pernah mencapai RM58k dalam sebulan dan kini impiannya bukan lagi hayalan kerana sanggup berulang alik dari Melaka ke Ampang demi mendapatkan stok untuk customernya..

Ikuti kisahnya ya..

➖➖➖➖➖➖➖

TUPPERWARE BAGI DUIT SETIAP HARI
.
Kejayaan bukanlah KEBETULAN.... Kejayaan itu datang dari Kerja Kuat, Kegigihan, Pengorbanan, dan yang paling penting, CINTAILAH... apa yang kita lakukan atau belajar untuk mencintainya...
.
Hari ni 7 Nov 2019 cipta sejarah bila pertama kali menjejakkan kaki ke stokis Tupperware AMPANG. Da hampir 5 tahun dalam Tupperware ......dlm masa 2 hari meroket buat sale RM5000.
Dulu asyik down sbb stok tak de je.....
TAPI
Saya silap bukan stok yg tak de tapi cara berniaga saya yg salah.
APA YG SALAH
Dulu beli barang 1 set je takut keluar modal tapi sekarang dgn beli 20 set dgn nilai Rm980 saya beli dan dpt LEVEL1, LEVEL2 & HOTTEST....
Nak tahu tips lagi kenelah jadi ahli Tupperware bawah saya.
.
www.watsap.my/60146226938/nak+JADI+ahli+Tupperware
.
Keazaman utk join semula Tupperware selepas meninggalkan Tupperware selama 1 tahun kerana TUPPERWARE ramai org cari dan tanya dan TUPPERWARE senang sgt nak jual
.
Rupa rupanya dlm TUPPERWARE bukan berapa cepat kita jual dalam sehari TAPI....
berapa lama kita bole bertahan jual TUPPERWARE.
.
Hasil iklan yg tidak putus putus dlm fb, ig, watsap 5 tahun yg lepas kini bole la dibanggakan page TUPPERWARE JASIN da dikenali seluruh Negeri Melaka.
.
https://www.facebook.com/tupperwarejasin/
.
Masuk tahun ke 5 baru org kenal kita. Jadi bila saya dulu da buat silap pasti sape jadi ahli bawah saya tak akan ulangi silap lagi ye. Saya akan ajar kan cara pantas  nak dpt komisen
.
Nak ilmu dpt Rm5000 sebulan dlm masa sebulan dlm Tupperware watsap link bawah ni dgn syarat sedia kan usaha dan modal jugak.
.
www.watsap.my/60146226938/saya+nak+JADI+ahli+Tupperware+dpt+komisen

www.watsap.my/60146226938/saya+nak+JADI+ahli+Tupperware+dpt+komisen

www.watsap.my/60146226938/saya+nak+JADI+ahli+Tupperware+dpt+komisen








No comments:

Post a Comment