Wednesday, November 6, 2019

Kisah 2 wanita hebat luar biasa dalam TEAM POWER

KISAH 2 WANITA HEBAT

Pakcik nak ceritakan kisah 2 orang wanita hebat ini. 2 orang ini telah memberikan phenomena dalam bisnes Tupperware dan membawa Team Power yang pakcik tubuhkan sejak 10 tahun gemilang dipersada Industri Tupperware.

Pakcik ceritakan sorang sorang ya

Khairani Hafiza Che Zakaria ( Yang pakai tudung coklat)

Itulah namanya, memang pakcik terhutang budi dengan dia yang pakcik panggil rani.

Rani ini seorang cikgu dan juga mula bergiat mencuba berniaga Tupperware sejak pakcik baru masuk 10 tahun lepas. Selepas pakcik didaftar oleh kakak pakcik, ranilah downline pertama pakcik yang bersinar. Rani mula mencari downlinenya yang terdiri dari saudara mara dan kawan sekolahnya.

Ketika itu, melalui rangkaian rani berjaya melahirkan shinning star iaitu seorang suri rumah di bachok kelantan yang merupakan kakak iparnya iaitu Junaidariani Juhari yang mula mengorak langkah melebarkan sayapnya.

Rani terus melonjak menjadi Director dengan waktu yang cukup singkat. Kehebatannya dengan gaya memujuk yang sopan dan tutur kata yang santun menjadikan dia menjadi pilihan ramai pembeli online yang mana rani menjenamakan dirinya Tupperware Comel lote dan juan downline nya yang tidak kurang hebatnya menggunakan M’clong Tupperware.

Gabungan mereka sangat mencetuskan phenomena yang hebat dengan ratusan ribu jualan setiap bulan dan melayakkan mereka berdua dipilih pergi melancong ke beberapa negara iaitu vietnam, thailand, indonesi, china dan juga istanbul, turki.

Mereka merupakan nadi team power dan pakcik masih ingat lagi kehebatan mereka menggunakan media sosial sahaja untuk mendapat order dan menjadikan mereka 5 star director. Pendek kata mereka adalah pengasas Team Power yang masih dalam ingatan.

➖➖➖➖➖➖➖➖

Baiklah.. pakcik nak ceritakan pulak anak gadis yang pakai tudung merah pula.

Namanya Puan Yunaizah Yunos
Pakcik mula berkenalan dengan dia melalui Jumaah Shah Nor yang membawa dia yang pakcik panggil yus di marry brown port dickson sewaktu pakcik membuat class Online untuk team orkid biru (jue punya nama brand)

Masa itu, yus masih belum ada apa apa  downline dan hanya datang kemungkinan nak tengok sahaja dan nak dijadikan ceritakan, yus pulang dengan beberapa bulan krik krik dan akhirnya dia memilih untuk membuat kumpulan kutu Tupperware dan sejak itu dia dikenali dengan panggilan mak kutu yang mempunyai puluhan anak kutu yang dijadikan ahli dibawah rangkaiannya. Dari situ muncul anak anak yus yang hebat seperti Dalia Mohd Derus, Yanie Faidza, Puan Azah, Santi Jakaria

Kini, yus dah ada lebih 30 orang director seluruh negara. Kejayaan yus memang memberi satu semangat luar biasa. Di Jubilee 2019 yus diraikan dengan kenaikan pangkat sebagai AED dan bulan depan dalam 5 bulan sahaja, yus mengorak langkah menjadi ED yang mana ketiga tahap sebelum ke mercu ranking.

Semoga mak kutu Yunaizah Yunos akan terus mencipta kejayaan berganda dengan memiliki kereta dari Tupperware dan meluntur dengan melahirkan lebih ramai muka baru yang  mana perlu bimbingan dan dibantu.

Untuk anda semua. Jom semua sertai TEAM POWER dengan hubungi kami..

#pakciktupperware
#tupperwareteampower


No comments:

Post a Comment